ESPN3 dinsdag 29 oktober 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
Tijd Titel KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
02:00 VOETBALPRAAT 0,0 0,0 0 0
02:14 ESPN VANDAAG 0,0 0,0 0 0
02:37 VOETBALPRAAT 0,0 0,0 0 0
03:22 ESPN VANDAAG 0,0 0,0 0 0
03:46 VOETBALPRAAT 0,0 0,0 0 0
04:31 ESPN VANDAAG 0,0 0,1 0 0
04:59 VOETBALPRAAT 0,0 0,9 1.000 3.000
05:44 EREDIVISIE HIGHLIGHTS 0,0 1,7 3.000 3.000
05:54 ESPN HIGHLIGHTS EREDIVISIE 0,0 1,2 3.000 3.000
06:55 AMERICAN FOOTBALL NFL PITTSBURGH STEELERS NEW YORK GIANTS 0,0 0,3 2.000 5.000
09:22 SERIE A BRAZILIE 0,0 0,0 0 0
09:30 PSV TV 0,0 0,0 0 0
10:00 SPORTSCENTER 0,0 0,0 0 0
10:46 SERIE A BRAZILIE 0,0 0,0 0 0
11:00 FC TWENTE TV 0,0 0,0 0 0
11:30 ESPN VANDAAG 0,0 0,0 0 0
12:00 KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE HIGHLIGHTS 0,0 0,0 0 2.000
13:30 ESPN VANDAAG 0,0 0,0 0 0
13:59 PSV TV 0,0 0,0 0 0
14:29 VOETBALPRAAT 0,0 0,0 0 0
15:28 SERIE A BRAZILIE 0,0 0,1 1.000 4.000
15:42 EREDIVISIE HIGHLIGHTS 0,0 0,0 0 0
15:56 HONKBAL WS NEW YORK YANKEES LOS ANGELES DODGERS 0,0 0,2 5.000 25.000
19:01 AJAX TV 0,0 0,0 0 0
19:30 PSV TV 0,0 0,0 0 0
19:59 FEYENOORD TV 0,0 0,0 0 6.000
20:29 SERIE A BRAZILIE 0,0 0,0 0 0
20:40 EREDIVISIE HIGHLIGHTS 0,0 0,0 0 0
20:50 VOETBAL BR VB 0,0 0,0 2.000 0
20:57 VOETBAL BR IJSSELMEERVOGELS HEERENVEEN 0,1 0,2 9.000 27.000
21:52 VOETBAL BR RUST 0,0 0,1 5.000 6.000
22:52 VOETBAL BR NB 0,1 0,4 10.000 19.000
22:59 ESPN TOP 25 0,0 0,0 0 0
23:14 PSV TV 0,0 0,0 0 0
23:39 NFL HIGHLIGHTS 0,0 0,9 8.000 13.000
24:31 BASKETBAL NBA MINNESOTA TIMBERWOLVES DALLAS MAVERICKS 0,0 0,0 0 0
25:33 BASKETBAL NBA RUST 0,0 0,0 0 0
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek