maandag 19 februari 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,1 29,3 1.499.000 2.002.000
2 20:34 KAMP VAN KONINGSBRUGGE NPO 1 8,0 21,7 1.321.000 1.742.000
3 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 7,6 37,8 1.252.000 1.414.000
4 22:04 AVONDSHOW MET ARJEN LUBACH NPO 1 7,5 27,6 1.234.000 1.599.000
5 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 7,4 27,3 1.228.000 1.548.000
6 18:33 RTL BOULEVARD RTL 4 6,9 28,8 1.143.000 1.652.000
7 21:35 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,8 22,8 1.114.000 1.596.000
8 18:16 EDITIE NL RTL 4 6,1 30,3 1.001.000 1.156.000
9 20:31 HELP MIJN MAN IS KLUSSER RTL 4 6,0 17,1 995.000 1.743.000
10 18:17 EENVANDAAG NPO 1 6,0 28,4 987.000 1.379.000
11 20:00 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,5 17,7 910.000 1.261.000
12 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 5,4 27,0 887.000 1.022.000
13 19:50 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,3 17,1 873.000 1.050.000
14 20:25 RADAR NPO 2 5,1 13,7 840.000 1.332.000
15 21:33 KVW NPO 1 4,9 15,5 802.000 1.139.000
16 19:04 SOPHIE EN JEROEN NPO 1 4,4 16,7 721.000 1.487.000
17 22:07 HUMBERTO RTL 4 4,3 20,1 705.000 1.715.000
18 22:37 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,1 21,2 677.000 905.000
19 22:35 OP1 NPO 1 3,5 21,2 576.000 1.268.000
20 20:29 CAMPING DE WILDERNIS SBS 6 3,4 9,3 566.000 805.000
21 19:09 BINNENSTEBUITEN NPO 2 3,4 13,0 558.000 753.000
22 19:01 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 3,3 12,7 551.000 850.000
23 19:47 BONDGENOTEN SBS 6 3,1 10,1 506.000 841.000
24 20:27 VAN ROOSMALEN EN GROENTEMAN NPO 3 3,1 8,2 504.000 929.000
25 21:10 GORTS WIJNKWARTIER NPO 2 3,0 8,8 488.000 736.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek