zaterdag 18 oktober 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 21:35 SLIMSTE MENS NPO 1 13,2 40,4 2.201.000 2.757.000
2 20:30 BESTE ZANGERS NPO 1 11,4 36,3 1.896.000 2.533.000
3 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,4 29,1 1.390.000 1.768.000
4 22:29 STUDIO SPORT VOETBAL NPO 1 5,1 23,7 852.000 1.418.000
5 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 4,7 29,0 780.000 921.000
6 20:02 OH WAT EEN JAAR RTL 4 4,4 14,7 738.000 1.502.000
7 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 4,2 15,6 693.000 826.000
8 21:25 ALLESKUNNER VIPS SBS 6 4,1 13,1 679.000 1.106.000
9 18:32 EENVANDAAG NPO 1 3,9 20,7 643.000 890.000
10 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 3,8 17,4 633.000 1.042.000
11 19:05 ECHTE LEVEN IN DE DIERENTUIN NPO 1 3,7 14,1 609.000 1.046.000
12 22:36 AUTOSPORT F1 GP USA KW Viaplay TV+ 3,5 20,0 581.000 977.000
13 18:00 AUTOSPORT F1 GP SPRINT USA Viaplay TV+ 3,5 15,5 577.000 1.399.000
14 19:14 KASSA NPO 2 3,4 13,4 571.000 888.000
15 18:17 EDITIE NL RTL 4 3,4 20,7 562.000 758.000
16 21:42 TINEKE SCHOUTEN DE SCHOUTEN SCHOENEN AAN RTL 4 3,1 13,2 513.000 1.493.000
17 22:35 HART VAN NEDERLAND SBS 6 2,9 12,6 481.000 598.000
18 20:56 VOETBAL ED AJAX AZ ESPN2 2,7 9,5 448.000 798.000
19 20:00 ALLE REMMEN LOS SBS 6 2,6 8,8 434.000 940.000
20 22:53 SHOWNIEUWS SBS 6 2,1 10,8 355.000 699.000
21 23:31 STUDIO SPORT NPO 1 2,1 13,7 347.000 565.000
22 20:08 BLAUW BLOED NPO 2 2,1 7,5 346.000 518.000
23 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,0 5,8 325.000 507.000
24 18:26 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 1,9 8,3 308.000 759.000
25 21:15 I JACK WRIGHT NPO 3 1,8 5,4 293.000 343.000
Export

© 2025 Nationaal Media Onderzoek