zaterdag 24 februari 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:29 WIE IS DE MOL NPO 1 19,1 43,8 3.150.000 3.633.000
2 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,2 27,8 1.520.000 2.021.000
3 21:32 MOLTALK NPO 1 7,2 23,1 1.185.000 1.549.000
4 22:05 BIJ VAN DUIN OP DE ACHTERBANK NPO 1 6,9 27,8 1.142.000 1.723.000
5 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,7 25,5 1.100.000 1.306.000
6 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,4 33,9 1.049.000 1.258.000
7 22:53 STUDIO SPORT EREDIVISIE NPO 1 5,7 30,1 947.000 1.483.000
8 20:03 WEET IK VEEL RTL 4 5,5 14,3 900.000 1.859.000
9 19:06 ECHTE LEVEN IN DE DIERENTUIN NPO 1 5,3 21,2 873.000 1.373.000
10 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 5,2 23,6 851.000 1.417.000
11 21:30 ALLESKUNNER SBS 6 4,8 16,8 794.000 1.367.000
12 19:58 IK HOU VAN HOLLAND SBS 6 4,8 12,2 790.000 1.516.000
13 20:38 VERBORGEN VERLEDEN NPO 2 4,6 10,5 764.000 1.036.000
14 18:17 EENVANDAAG NPO 1 4,5 23,2 745.000 1.117.000
15 15:57 STUDIO SPORT NPO 1 4,4 40,8 729.000 1.598.000
16 19:14 KASSA NPO 2 3,7 14,6 610.000 1.028.000
17 22:37 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,5 15,6 577.000 767.000
18 18:17 EDITIE NL RTL 4 3,5 18,5 575.000 764.000
19 21:50 PRAAT NEDERLANDS MET ME RTL 4 3,4 13,5 564.000 1.171.000
20 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 3,1 10,1 511.000 851.000
21 18:27 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 3,1 13,5 510.000 1.214.000
22 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,0 16,2 503.000 591.000
23 22:53 SHOWNIEUWS SBS 6 3,0 15,3 489.000 958.000
24 15:23 WIELRENNEN OMLOOP HET NIEUWSBLAD NPO 1 2,8 32,5 460.000 643.000
25 20:00 BIG BROTHER RTL 5 2,7 7,0 444.000 616.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek