dinsdag 20 februari 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 21:28 OVER MIJN LIJK NPO 1 10,2 26,7 1.678.000 2.145.000
2 20:34 IK VERTREK NPO 1 9,8 24,4 1.610.000 2.076.000
3 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,9 29,6 1.460.000 1.955.000
4 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 7,9 39,5 1.295.000 1.413.000
5 20:54 VOETBAL CL PSV DORTMUND RTL 7 7,8 22,6 1.280.000 2.534.000
6 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 7,2 28,0 1.190.000 1.511.000
7 20:32 MARRIED AT FIRST SIGHT RTL 4 7,1 17,6 1.179.000 1.761.000
8 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 7,0 30,0 1.158.000 1.661.000
9 22:26 AVONDSHOW MET ARJEN LUBACH NPO 1 6,7 24,1 1.112.000 1.504.000
10 18:17 EENVANDAAG NPO 1 6,6 31,6 1.091.000 1.435.000
11 18:17 EDITIE NL RTL 4 5,8 28,9 956.000 1.119.000
12 20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,7 18,6 942.000 1.288.000
13 21:36 VANDAAG INSIDE SBS 6 5,6 15,5 930.000 1.452.000
14 19:50 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,5 18,6 914.000 1.141.000
15 20:27 URK SBS 6 5,2 13,2 856.000 1.369.000
16 19:03 SOPHIE EN JEROEN NPO 1 3,8 15,3 628.000 1.254.000
17 19:08 BINNENSTEBUITEN NPO 2 3,6 14,3 587.000 830.000
18 22:58 OP1 NPO 1 3,5 25,5 579.000 1.211.000
19 22:39 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,5 13,8 570.000 860.000
20 17:08 TIJD VOOR MAX NPO 1 3,3 27,0 541.000 942.000
21 20:26 DOWN THE ROAD NPO 3 3,2 8,2 527.000 834.000
22 19:00 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 3,2 12,7 525.000 746.000
23 20:26 OPSPORING VERZOCHT NPO 2 3,2 8,5 524.000 728.000
24 22:07 HUMBERTO RTL 4 3,1 12,0 508.000 1.350.000
25 20:31 BIG BROTHER RTL 5 2,9 7,3 480.000 641.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek