donderdag 22 februari 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 7,6 22,6 1.251.000 1.705.000
2 22:17 AVONDSHOW MET ARJEN LUBACH NPO 1 7,4 25,0 1.229.000 1.531.000
3 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 7,0 24,2 1.159.000 1.408.000
4 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,8 34,3 1.122.000 1.293.000
5 21:36 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,3 21,0 1.043.000 1.564.000
6 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 6,0 23,7 997.000 1.556.000
7 18:40 VOETBAL ECL BODO GLIMT AJAX Veronica 6,0 19,7 990.000 2.421.000
8 21:22 VOETBAL EL AS ROMA FEYENOORD Veronica 5,6 22,9 930.000 2.259.000
9 20:28 MR FRANK VISSER HOE IS HET NU MET SBS 6 5,6 16,7 927.000 1.573.000
10 20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,3 15,8 877.000 1.081.000
11 18:17 EDITIE NL RTL 4 5,1 25,0 842.000 1.032.000
12 19:51 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,0 15,2 830.000 999.000
13 20:31 DOET IE T OF DOET IE T NIET RTL 4 5,0 14,8 821.000 1.583.000
14 18:18 EENVANDAAG NPO 1 4,9 22,7 800.000 1.196.000
15 19:05 SOPHIE EN JEROEN NPO 1 4,3 15,2 715.000 1.285.000
16 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 4,3 21,9 714.000 802.000
17 22:40 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,6 15,1 594.000 807.000
18 20:36 PROJECT DANS NPO 1 3,5 10,5 577.000 1.140.000
19 21:45 KVW NPO 1 3,4 11,4 558.000 908.000
20 22:07 HUMBERTO RTL 4 3,0 11,5 498.000 1.139.000
21 17:08 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,8 24,3 470.000 912.000
22 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,7 8,8 446.000 746.000
23 22:49 OP1 NPO 1 2,6 14,1 437.000 969.000
24 23:53 JOURNAAL LAAT NPO 1 2,5 27,8 420.000 555.000
25 23:01 SHOWNIEUWS SBS 6 2,5 14,1 419.000 732.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek