Persberichten

 

Persberichten ontvangen

SKO brengt regelmatig persberichten uit, zoals week- en maandpersberichten. Indien je deze persberichten automatisch wilt ontvangen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Persvoorlichting

Voor persvoorlichting kun je contact opnemen met Sjoerd Pennekamp, directeur van SKO:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken./ 020-6414333 / 06-23445589

 

Persmap

> SKO logo's - standaard (Zipfile)

> SKO logo's - diapositief (Zipfile)

 

2018

> 06-03-2018 Record online weekbereik tijdens Olympische Spelen

> 22-02-2018 MEDIA STANDAARD SURVEY (MSS) 2017 IN INFOGRAPHICS BESCHIKBAAR

> 30-01-2018 SKO PUBLICEERT TRENDRAPPORT TV IN NEDERLAND 2017

> 15-01-2018 Jaaroverzicht online kijkcijfers 2017; gemiddeld maandbereik 3.071.000

> 08-01-2018 Nederlander keek in 2017 178 minuten per dag televisie.

 

2017

> 02-11-2017 Sjoerd Pennekamp directeur SKO

> 06-09-2017 SKO en VINEX verlengen contract NOBO

> 04-08-2017 SKO levert kijkcijfers online video programma's FOX Sports Eredivisie zenders

> 20-07-2017 SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2017

> 10-07-2017 SKO levert gefuseerde TV en Online kijkcijfers 6 jaar en ouder

> 21-04-2017 SKO start met de fusie van TV en Online kijkcijfers

> 28-02-2017 Media Standaard Survey (MSS) 2016 in infographics beschikbaar

> 30-01-2017 SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2016

> 13-01-2017 Jaaroverzicht online kijkcijfers 2016; gemiddeld maandbereik 3.323.000

> 07-01-2017 Nederlander keek in 2016 183 minuten per dag televisie

> 05-01-2017 Frans Kok directeur a.i. SKO

> 03-01-2017 SKO start 9 januari met levering kijkcijfers online campagnes BrandDeli

 

2016

> 02-12-2016 Bas de Vos vertrekt bij SKO

> 09-11-2016 SKO en GfK winnen asi Tony Twyman Award

> 19-07-2016 SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2016

> 27-05-2016 SKO start 1 juni met kijkcijfers voor online bekeken commercials

> 02-02-2016 SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2015

> 07-01-2016 Nederlander keek in 2015 190 minuten per dag televisie

 

2015

> 21-12-2015 Persbericht SKO start levering kijkcijfers voor online programma's

> 23-07-2015 SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2015

> 14-07-2015 Levering data uitgesteld kijken via de televisie t/m 28 dagen na uitzending

> 06-05-2015 SKO en VINEX samen in NOBO

> 03-03-2015 Rapportage MSS 2014 beschikbaar

> 29-01-2015 SKO gaat uitgesteld kijken tot en met 28 dagen meten

> 27-01-2015 SKO verlengt contract met Nielsen en breidt uit met online Videocommercials

> 27-01-2015 SANOMA en SKO gaan samenwerken in meten online video

> 26-01-2015 SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2014

> 07-01-2015 Nederlander keek in 2014 200 minuten per dag televisie

 

 2014

>14-10-2014 Conviva and Webtrekk gain SKO Certification for Online Video Stream Measurement

> 30-09-2014 SKO uitleganimaties

> 01-09-2014 SKO verlengt contract met GfK tot en met 2017

> 22-07-2014 TV in Nederland eerste half jaar 2014

> 10-07-2014 VINEX, PMA en SKO tekenen letter of intent voor gezamenlijk beheer Online Bereiksonderzoek

> 10-07-2014 SKO contracteert TNS-NIPO en Kantar Media Audiences voor uitvoering SKO VIM

> 10-07-2014 Kantar Media & TNS-NIPO appointed as suppliers of integrated cross platform ratings

> 10-07-2014 Nederland - Argentinië meest bekeken televisie-uitzending allertijden

> 10-07-2014 Top-25 Nederlands elftal vanaf 2004

> 24-06-2014 SKO signs two-year contract with Kantar Media Audiences for measuring Online Commercials

> 24-06-2014 SKO contracteert Kantar Media Audiences voor meting Online Commercials

> 19-05-2014 SKO certificeert drie bureaus voor meten online video-streams

> 11-05-2014 Kijkcijfers Eurovisie Songfestival vanaf 2002

> 04-04-2014 Resultaten Media:Tijd beschikbaar

> 04-03-2014 Rapportage MSS 2013 beschikbaar

> 03-02-2014 SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2013

> 10-01-2014 SKO sluit tweejarige deelcontracten met GfK en comScore

> 07-01-2014 Nederlander keek in 2013 195 minuten per dag televisie

> 06-01-2014 Nieuwe huisstijl en website voor Stichting Kijkonderzoek

 

2013

> 20-12-2013 SKO nieuwe samenwerking Online Video partijen

> 21-11-2013 Brochure Moving Pictures 2013 beschikbaar

> 24-09-2013 SKO publiceert Brochure trends in uitgesteld kijken

> 12-09-2013 SKO start levering geaggregeerde WEB-TV data aan de markt

> 23-07-2013 TV in Nederland eerste half jaar 2013

> 22-04-2013 SKO New Strategy 2013-2017

> 22-04-2013 SKO nieuwe strategie meting video

> 22-04-2013 SKO new strategy video measurement

> 09-04-2013 SKO verlengt contract met Intomart GfK voor 2014 en 2015

> 08-04-2013 SKO Moving Pictures - Second Screen

> 05-04-2013 SKO geeft Kantar opdracht voor tests met Set Top Box data

> 05-04-2013 SKO commissions Kantar Test Set Top Box data

> 01-03-2013 Rapportage Media Standard Survey 2012 beschikbaar

> 11-02-2013 SKO Moving Pictures 2012:Televisiescherm dominant, groeiend gebruik tablets

> 07-02-2013 SKO WEB-TV gaat ook segmenten rapporteren - rapportage aangepast

> 01-02-2013 Televisiebezit in Nederland 2012

> 18-01-2013 SKO Jaarrapport 2012

> 07-01-2013 Nederlander keek in 2012 196 minuten per dag televisie

 

2012

> 24-12-2012 Jaarcijfers 2012 beschikbaar op 7 januari 2013
> 21-12-2012 Audio Codering en Game Console Innovatie per 2013
> 26-11-2012 SKO wint Tony Twyman award op ASI TV Conference 2012
> 09-07-2012 WEB-TV namen resultaten wijzigen
> 30-08-2012 SKO Digitaal wordt SKO Light
> 03-08-2012 SKO Brochure Samenwerking STIR
> 30-07-2012 TV in Nederland 1e helft 2012

> 03-07-2012 Eerste rapportage Media Standard Survey beschikbaar

> 18-06-2012 Media Time Budget Survey - Request for proposal
> 18-06-2012 MBTO Pakket van eisen
> 18-06-2012 Verschijnen pakket van eisen MTBO
> 05-06-2012 SKO Brochure Second Screen
> 25-05-2012 Persbericht Media TijdbestedingsOnderzoek
> 22-05-2012 Samenwerking SKO - ZIGGO - UPC - KPN in meting live streams
> 22-05-2012 SKO presenteert Jubileumboek - 10 jaar Stichting KijkOnderzoek
> 22-05-2012 SKO rapporteert allereerste online kijkcijfers
> 13-03-2012 SKO 10 jaar verantwoordelijk voor de Nederlandse kijkcijfers
> 30-01-2012 Televisiebezit in Nederland 2011
> 18-01-2012 SKO Jaarrapport 2011

> 13-01-2012 Afspeelduur toegevoegd in WEB-TV rapportage ENG

> 13-01-2012 Afspeelduur toegevoegd in WEB-TV rapportage
> 07-01-2012 Nederlander keek in 2011 191 minuten per dag televisie