TOP 25

6 februari 2016
pos titel zender absabsoluut aantalHet absoluut aantal personen van de doelgroep in de Nederlandse bevolking die naar het programma keken. 6+1% = 156.000 personen bij totaal 6+
1
WIE IS DE MOL
NPO1
2.118.000
2
JOURNAAL 20 UUR
NPO1
1.980.000
3
WEET IK VEEL
RTL4
1.698.000
4
ALL YOU NEED IS LOVE
RTL4
1.679.000
5
STUDIO SPORT EREDIVISIE
NPO1
1.659.000
6
KASSA
NPO1
1.365.000
7
JOURNAAL 18 UUR
NPO1
1.048.000
8
MOLTALK
NPO1
990.000
9
HALF ACHT NIEUWS
RTL4
967.000
10
EENVANDAAG
NPO1
904.000
11
COJONES
NPO1
849.000
12
STUDIO SPORT
NPO1
687.000
13
EIGEN HUIS EN TUIN
RTL4
673.000
14
CAMPINGLIFE
RTL4
635.000
15
LACHEN OM HOME VIDEOS
SBS 6
577.000
16
NIEUWSUUR
NPO2
572.000
17
BLAUW BLOED
NPO2
494.000
18
VERBORGEN VERLEDEN
NPO2
481.000
19
ROBS GROTE TUINVERBOUWING
SBS 6
437.000
20
ANDERE TIJDEN
NPO2
431.000
21
STAATSLOTERIJ PUUR GELUK
RTL4
426.000
22
SHOWNIEUWS
SBS 6
419.000
23
HART VAN NEDERLAND
SBS 6
412.000
24
JACK RYAN SHADOW RECRUIT
RTL5
397.000
25
HANGOVER PART 3
SBS 6
392.000


Weekoverzicht online week 2 2016

Hieronder vindt u het weekoverzicht met de online kijkcijfers van week 2, met daarin de top-10 meest bekeken programma's, het bereik per publisher en het bereik per device.

 

 > Weekpersbericht online week 2 (Online Broadcast Total)

Trendrapport TV in Nederland 2015 beschikbaar

SKO publiceert het rapport TV in Nederland 2015. Deze trendrapportage geeft een overzicht van televisiekenmerken in de Nederlandse huishoudens, zoals bezit van tv-toestellen en van randapparatuur.

 

> Persbericht SKO TV in Nederland 2015

> Rapport SKO TV in Nederland 2015

SKO Jaarrapport 2015 beschikbaar

Het uitgebreide rapport met de belangrijkste uitkomsten uit het kijkonderzoek over het jaar 2015 is nu beschikbaar.

 

> SKO Jaarrapport 2015

SKO gaat dagelijks kijkcijfers online programma's leveren

Als eerste in de wereld gaat Stichting KijkOnderzoek (SKO) per 1 januari 2016 dagelijks kijkcijfers voor online bekeken programmacontent leveren. In eerste instantie gaat het om de online kijkcijfers van NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting. Met deze data rapporteert SKO het online kijkgedrag binnen doelgroepen. Meer informatie over deze eerste belangrijke stap in het meten van online kijkgedrag vindt u in onderstaande factsheet en brochure.

 

> Persbericht SKO start levering kijkcijfers voor online programma's

> Factsheet meten van online kijkgedrag

> Brochure meten van online kijkcijfers - programmacontent

 

Maandoverzicht December 2015

Het uitgebreide overzicht van de maand december  is nu beschikbaar. Hierin vindt u onder andere:

 

  • De marktaandelen van de zenders
  • De top-25 met en zonder sport
  • De meest uitgesteld bekeken programma's

 

> Maandpersbericht december 2015

Weekoverzicht week 4 2016

Hieronder vindt u het weekoverzicht van week 4, met daarin de kijkdichtheid en het marktaandeel per zender en de top-10 van meest bekeken programma's van de week.

 

> Weekpersbericht week 4 (Uitzenddag)

Test Pagina

This is a notice message

This is a warning message

This is an error message

Header 1

This is a paragraph after a Level 1 Header.

Header 2

This is a paragraph after a Level 2 Header.

Header 3

This is a paragraph after a Level 3 Header.

Header 4

This is a paragraph after a Level 4 Header.

Header 5

This is a paragraph after a Level 5 Header.

Header 6

This is a paragraph after a Level 6 Header.


This is just really long paragraph with some Lorem Ipsum Text.Sed scelerisque sagittis lorem. Phasellus sodales. Nulla urna justo, vehicula in, suscipit nec, molestie sed, tellus. Quisque justo. Nam libero leo, elementum in, dapibus a, suscipit vitae, purus. Duis arcu. Integer dignissim fermentum enim. Morbi convallis felis vel nibh. Etiam viverra augue non enim.

This is a paragraph inside of a blockquote

Address: 1 Simple Way

This paragraph uses validXHTML. Strong markup is used along with Emphasis on this text

Preformatted markup                can have a lot of spaces!

  • Unordered list 01
  • Unordered list 02
  • Unordered list 03
    • Unordered list inside list level 2
    • Unordered list inside list level 2
      • Unordered list inside list level 3
      • Unordered list inside list level 3
  1. Ordered list 01
  2. Ordered list 02
  3. Ordered list 03
    1. Ordered list inside list level 2
    2. Ordered list inside list level 2
      1. Ordered list inside list level 3
      2. Ordered list inside list level 3
Description list title 01
Description list description 01
Description list title 02
Description list description 02
Description list description 03

Sample Table
First Second Third Fourth Fifth Sixth
First Second Third Fourth Fifth Sixth
Row 1 Column 1 Row 1 Column 2 Row 1 Column 3 Row 1 Column 4 Row 1 Column 5 Row 1 Column 6
Row 2 Column 1 Row 2 Column 2 Row 2 Column 3 Row 2 Column 4 Row 2 Column 5 Row 2 Column 6
Row 3 Column 1 Row 3 Column 2 Row 3 Column 3 Row 3 Column 4 Row 3 Column 5 Row 3 Column 6
Row 4 Column 1 Row 4 Column 2 Row 4 Column 3 Row 4 Column 4 Row 4 Column 5 Row 4 Column 6
Row 5 Column 1 Row 5 Column 2 Row 5 Column 3 Row 5 Column 4 Row 5 Column 5 Row 5 Column 6
Row 6 Column 1 Row 6 Column 2 Row 6 Column 3 Row 6 Column 4 Row 6 Column 5 Row 6 Column 6

Legend