TOP 25

1
WIE IS DE MOL
NPO1
2.563.000
2
JOURNAAL 20 UUR
NPO1
2.342.000
3
SHORTTRACK OS
NPO1
1.947.000
4
STUDIO SPORT EREDIVISIE
NPO1
1.613.000
5
WEET IK VEEL
RTL4
1.612.000
6
KASSA
NPO1
1.461.000
7
PYEONGCHANG LIVE
NPO1
1.263.000
8
TV KANTINE
RTL4
1.159.000
9
STUDIO SPORTWINTER
NPO1
1.015.000
10
PYEONGCHANG VANDAAG
NPO1
1.009.000
11
OP GOED GELUK
RTL4
982.000
12
MOLTALK
NPO3
981.000
13
HALF ACHT NIEUWS
RTL4
883.000
14
HART VAN NEDERLAND
SBS 6
762.000
15
EENVANDAAG
NPO2
714.000
16
STUDIO SPORT
NPO1
711.000
17
RTL BOULEVARD
RTL4
664.000
18
LATE NIEUWS
RTL4
557.000
19
TENNIS ATP ROTTERDAM HEREN
NPO1
523.000
20
BLAUW BLOED
NPO2
506.000
21
EIGEN HUIS EN TUIN
RTL4
486.000
22
LACHEN OM HOME VIDEOS
SBS 6
483.000
23
KUNSTRIJDEN OS VRIJE KUR HEREN
NPO1
471.000
24
ROBS GROTE TUINVERBOUWING
SBS 6
467.000
25
JOURNAAL 18 UUR
NPO2
449.000


Maandoverzicht online januari 2018

Het maandoverzicht met de online kijkcijfers van januari is beschikbaar. Hierin vindt u onder andere:

 

  • De top-25 meest bekeken programma's
  • Het bereik per publisher
  • Het bereik per device

 

Met ingang van januari 2018 is het overzicht verrijkt. Wat is nieuw?

 

  • Meest online bekeken programma's 7 t/m 27 dagen na de TV uitzenddag
  • Kijkmoment cijfers. Deze betreffen al het online kijkgedrag in de gerapporteerde maand, waarbij het kijkgedrag losstaat van een oorspronkelijk uitzendmoment op TV
  • Rapportage van online only cijfers. Het gaat hier om programma's, programmaonderdelen of video's die alleen online beschikbaar zijn en niet eerder of later uitgezonden worden op TV

 

> Maandpersbericht online januari 2018

SKO Trendrapport TV in Nederland 2017

Het SKO trendrapport TV in Nederland 2017 is nu beschikbaar. De rapportage geeft een overzicht van televisiekenmerken in de Nederlandse huishoudens, zoals bezit van tv-toestellen en van randapparatuur.

 

• De TV neemt nog steeds een prominente plaats in. 97% van de huishoudens heeft één of meer TV’s

• Het percentage huishoudens met een smart TV groeit door van 37% in 2016 naar 44% in 2017

• Het bezit van mobiele devices is opnieuw toegenomen. 84% bezit een smartphone en 60% een tablet

 

> Persbericht SKO TV in Nederland 2017

> Rapport SKO TV in Nederland 2017

Weekoverzicht week 6 2018

Hieronder vindt u het weekoverzicht van week 6 2018, met daarin de kijkdichtheid en het marktaandeel per zender en de top-10 van meest bekeken programma's van de week.

 

> Weekpersbericht week 6 2018 (Uitzenddag)

Weekoverzicht online week 5 2018

Hieronder vindt u het weekoverzicht met de online kijkcijfers van week 5, met daarin o.a. de top-10 meest bekeken programma's, het bereik per publisher en het bereik per device.

 

Met ingang van 1 januari 2018 is het weekoverzicht verrijkt. Wat is nieuw?

 

  • Kijkmoment cijfers. Deze betreffen al het online kijkgedrag in de gerapporteerde week, waarbij het kijkgedrag losstaat van een oorspronkelijk uitzendmoment op TV
  • Rapportage van online only cijfers. Het gaat hier om programma's, programmaonderdelen of video's die alleen online beschikbaar zijn en niet eerder of later uitgezonden worden op TV

  

> Weekpersbericht Online week 5

 

SKO Jaarrapport Online 2017

Het Jaarrapport met de belangrijkste uitkomsten uit het Online kijkonderzoek is nu beschikbaar. Het rapport bevat uitgebreide resultaten over het online kijken in 2017, waaronder kijkcijfers per leeftijdsgroep.

 

> SKO Jaarrapport Online 2017

Maandoverzicht januari 2018

Het uitgebreide overzicht van de maand januari is nu beschikbaar. Hierin vindt u onder andere:

 

  • De marktaandelen van de zenders
  • De top-25 met en zonder sport
  • De meest uitgesteld bekeken programma's

 

> Maandpersbericht januari 2018

Test Pagina

This is a notice message

This is a warning message

This is an error message

Header 1

This is a paragraph after a Level 1 Header.

Header 2

This is a paragraph after a Level 2 Header.

Header 3

This is a paragraph after a Level 3 Header.

Header 4

This is a paragraph after a Level 4 Header.

Header 5

This is a paragraph after a Level 5 Header.

Header 6

This is a paragraph after a Level 6 Header.


This is just really long paragraph with some Lorem Ipsum Text.Sed scelerisque sagittis lorem. Phasellus sodales. Nulla urna justo, vehicula in, suscipit nec, molestie sed, tellus. Quisque justo. Nam libero leo, elementum in, dapibus a, suscipit vitae, purus. Duis arcu. Integer dignissim fermentum enim. Morbi convallis felis vel nibh. Etiam viverra augue non enim.

This is a paragraph inside of a blockquote

Address: 1 Simple Way

This paragraph uses validXHTML. Strong markup is used along with Emphasis on this text

Preformatted markup                can have a lot of spaces!

  • Unordered list 01
  • Unordered list 02
  • Unordered list 03
    • Unordered list inside list level 2
    • Unordered list inside list level 2
      • Unordered list inside list level 3
      • Unordered list inside list level 3
  1. Ordered list 01
  2. Ordered list 02
  3. Ordered list 03
    1. Ordered list inside list level 2
    2. Ordered list inside list level 2
      1. Ordered list inside list level 3
      2. Ordered list inside list level 3
Description list title 01
Description list description 01
Description list title 02
Description list description 02
Description list description 03

Sample Table
FirstSecondThirdFourthFifthSixth
FirstSecondThirdFourthFifthSixth
Row 1 Column 1 Row 1 Column 2 Row 1 Column 3 Row 1 Column 4 Row 1 Column 5 Row 1 Column 6
Row 2 Column 1 Row 2 Column 2 Row 2 Column 3 Row 2 Column 4 Row 2 Column 5 Row 2 Column 6
Row 3 Column 1 Row 3 Column 2 Row 3 Column 3 Row 3 Column 4 Row 3 Column 5 Row 3 Column 6
Row 4 Column 1 Row 4 Column 2 Row 4 Column 3 Row 4 Column 4 Row 4 Column 5 Row 4 Column 6
Row 5 Column 1 Row 5 Column 2 Row 5 Column 3 Row 5 Column 4 Row 5 Column 5 Row 5 Column 6
Row 6 Column 1 Row 6 Column 2 Row 6 Column 3 Row 6 Column 4 Row 6 Column 5 Row 6 Column 6

Legend